Sivut

torstai 22. marraskuuta 2012

twiit twiit






















Sorruin taas hankkimaan uuden stanssin. En voinut sille mitään, mutta nämä Sizzixin tirpat huuteli mulle ja pakkohan ne oli viedä kotiin. Ihan ensimmäisenä valmistui huovasta hauska tipurintaneula. Silmäksi pistin sille timanttiniitin ja jalkoina roikkuu kaksi helmeä nahkanauhassa. Katsotaan onko pokkaa tätä ikinä käyttää. Kuvan laadusta olen taas huiman ylpeä (sarkasmivaroitus). Näillä keleillä tuntuu kuvailu olevan ihan mahdotonta ja varsinkin kun kuvauskohdekin on yhtä harmaa kuin säätilakin. Toivotaan pikaisesti vähän kirkkaampia päiviä niin voi napsia vähän enemmän kuvia.

17 kommenttia:

  1. Tihihihiii, luin että tippurineulan, ja hetken olin että whaaaaat ;)

    Joo, tää ei ole miun päivä. Ja nytkin pitäis hullun raivolla kirjoittaa tuota portfoliota, minkä palautus on muutaman tunnin päästä, niin täällä mä vaan kuikuilen sen neuloja. Mutta kun oli niin mielenkiintoinen twiit twiit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua :D piti ite heti tarkistaa oikeinkirjoitus, ettei vaan ois sattunut tahatonta lipsahusta... onneks ei :D

      Poista
  2. Aika ihku! Mulle on tuo stanssi kanssa yrittänyt huudella mutta ei ole vielä mukaan lähtenyt. Hakusessa ois joku tuontyylinen kortteihin sopiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Kaisa :) toi huuteli ja pahasti, samoin se saman sarjan pöllö. ne on jo molemmat kotiutettu mutta vielä se siili yrittää jotain piipittää. en kestä :D

      Poista
  3. Ihana! Helposti kehtaa käyttää. :) Nuo helmijalat on ihanat! Mullekin se pöllö on koittanut huudella, mutta vielä toistaiseksi olen vastustanut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) mä en vaan pystynyt vastustamaan kun päivittäin tuli huutelua :D katotaan miten sen siilin kanssa käypi, varmaan huomenna nappaan senkin (en kestä kun oon niin heikko!!! :D )

      Poista
  4. Ei muuta kuin tipu rintaan, onhan se niin hyvän näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Maca. varmaan lauantaina pakko pistää töihin tuo... :D

      Poista
  5. Mä ainakin pitäisin tätä södeä tipua rinnassani ja olisin oikein ylpeäkin siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Maaret :) eiköhän se lennähdä tuohon paidan rinnukseen pikapuoliin...

      Poista
  6. Vastaukset
    1. voi kiitos :) tälle söpöläiselle kävi vaan pienehkö onnettomuus, kun se hyppäsi pesukoneeseen vaatteiden joukossa... ;)

      Poista
  7. Isot ONNITTELUT Anna!! http://fi.cision.com/Tietopankki/Top-10--blogit/Top-blogit-Suomessa/ Tämähän olikin jo monelle meistä ihan selviö, mutta hienoa että muutkin sen saavat tietää :))) Hyvä sä!!

    VastaaPoista
  8. Ihana! :) Hei mistä tietää millä stansseilla pystyy leikkaamaan myös huopaa? Kokeilin jotain omia stanssejani huopaan mutta ei leikannut...

    VastaaPoista
  9. Kiitos :D sizzixin bigz-stanssit on ainakin sellaiset, että ne leikkaa huopaa. Ne on jo paksuudeltaan järeämpiä, eli noin sentin paksuisia. Siitä ainakin näkee hyvin :) muiden valmistajien stansseista en tiedä kun töitten puolesta oon noitten sizzixin juttujen kanssa tekemisissä...

    VastaaPoista
  10. Kiitti tiedosta, täytyypä kokeilla noilla siis! :)

    VastaaPoista