Sivut

lauantai 21. helmikuuta 2009

olen rakastunut

Todellakin, siis näihin Salaisen tonttuystäväni lähettämiin bambu-puikkoihin. Nyt vasta pääsivät käyttöön kun löytyi tarpeeksi ohut ja ihana lanka, nimittäin tuo keväisen värinen Novitan Nalle colori. Jotenkin olen aina hieman ylenkatsonut tuota bambupuikkohehkutusta, mutta pakko sitä on itsekin alkaa hehkuttamaan. Ne on ihanat ja toimivat ja sileät ja liukuu just oikealla tavalla ja ja... Noh, keväällähän pitääkin rakastua, eikös vain.



Kuvassa puikot työntouhussa ja sukkakin kovaa vauhtia valmistumassa. Ensiviikko on koulusta talvilomaa, joten katsotaan miten projektit etenevät vai meneekö kaikki aika kasautuneita koulutehtäviä purkaessa.

5 kommenttia:

  1. Minäkin olen ihastunut noihin erilaisiin puupuikkoihin... bambuista tykkään ja sitten löysin sellaiset ebenpuiset, ne ovat myös sellaiset luistavat... noita bampuja vain löytyy paremmin myös ohuempina. Tulin heti vastavierailulle tutkimaan mitä sinulla täällä on... pläjäytän naamarini tuohon lukijoidesi joukkoon....;)

    VastaaPoista
  2. Bambupuikot on kyllä parhautta! Itsekin ennen ihmettelin että mikä niissä on muka niin hienoa ja mahtavaa, kunnes ostin yhdet 4mm puikot ja tajusin miten mahtavaa niillä on neuloa.. kun vaan raskisi pikkuhiljaa hankkia muitakin kokoja.

    VastaaPoista
  3. joo-o, pakko pyörtää puheensa ja alkaa säästämään bambupuikkoihin :D olis vaan ollut parempi kun ei olis noita kokeillutkaan niin olisi rahat säästyneet ;)

    VastaaPoista
  4. Sinulla taitaa olla kuvassa kaksi minun suosíkkia; KnitPicksit ja Nalle Colorin uusi ihana vaaleanpuna-harmaanvärinen kerä. Minä olen myös rakastunut. Äsken mainittuihin...

    VastaaPoista
  5. Vika: nehän ovat juurikin ne. harmittaa vaan kun on pari viikkoa pitänyt niin kiirettä, että ei ole edes koskea ehtinyt niihin. sormet jo syyhyäis...

    VastaaPoista